طبق گزارشاتی که بدست ما رسیده است این دو بازیگر که ۳ سال با هم رابطه داشتند از هم جدا شدند، اما همچنان با هم دوست بوده و به بازی در سریال The Vampire Diaries جایی که برای اولین بار همدیگر را دیدند، ادامه خواهند داد.

این دو زوج اولین بار در سال ۲۰۱۱  رابطه خود را اعلام کردند و به همراه هم در مراسم مختلف شرکت می کردند.

اخیرا نینا خیلی از اوقاتش را با Julianne Hough می گذراند. شاید Julianne بتواند به نینا در مورد اداره کردن جداییش مشورت بدهد، چون خود Julianne جداییش را از Ryan Seacrest مجری برنامه American Idol در مارچ اعلام کرد.

نینا به زودی شروع به کار بر روی فیلم جدیدش “Let’s Be Cops”  خواهد کرد و در تاستان نیز فیلم برداری فصل ۵ سریال The Vampire Diaries را خواهد داشت.

اطلاعات بیشتر در آینده از همین طریق منتشر خواهند شد.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : شنبه 5 مرداد 1392برچسب:بازیگران سریال The Vampire Diaries ـ Nina Dobrev و Ian Somerhalder از هم جدا شدند, | 21:9 | نویسنده : آیناز |

سرگرمی های جاستین بیبر: فوتبال بسکتبال اسکیت گلف!

رنگ مورد علاقه جاستین: سبز و بنفش

ساز مورد علاقه جاستین بیبر: گیتار و پیانو

عدد مورد علاقه جاستین: 6!


خواننده های مورد علاقه  جاستین بیبر : کریس براون (Chris Brown) آشر (Usher) تی بن Ti bone و ...

برنامه ی تلویزیونی مورد علاقه جاستین بیبر: امریکن آیدول (AMERICAN iDOL)

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:تمام چیزهای مورد علاقه ی جاستین بیبر, | 9:54 | نویسنده : آیناز |

در جولای سال ۲۰۰۹ اولین تک آهنگ جاستین بیبر با نام «یک بار» در رادیو منتشر شد ، این آهنگ در اولین هفته ی انتشارش توانست رتبه ۱۲ را در جدول صد اثر برتر کانادا و رتبه ی ۱۷ را در جدول صد اثر برتر بیلبورد بدست آورد ، اولین آلبوم جاستین بیبر به نام «دنیای من» در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۰۹ روانه بازار شد ، سه تک آهنگ این آلبوم به نام های «یک دختر تنها» ، «مرا دوست بدار» و «دختر محبوب» در جدول صد اثر برتر بیلبورد جز ۴۰ اثر برتر شدند.

در ۲۰ دسامبر ۲۰۰۹ جاستین آهنگ «روزی در کریسمس» را به مناسبت کریسمس برای رئیس جمهوری آمریکا ، باراک اوباما و بانوی اول «میکله اوباما» در کاخ سفید اجرا کرد («روزی در کریسمس» را استیو واندر در سال ۱۹۶۷ برای کریسمس خواند و مایکل جکسون برای کریسمس ۱۹۷۰ آن را باز خوانی کرد)

جاستین بیبر همچنین در پنچاه و دومین مراسم جوایز گرمی حاضر شد ، در همان شب پس از مراسم گرمی ، جاستین به همراه ۸۴ ابر خواننده ی دیگر برای خواندن آهنگ خیریه «ما دنیاییم ۲۵ برای هائیتی» که به مناسبت بیست پنچمین سالگرد ترانه ی «ما دنیاییم» و جمع آوری کمک برای زلزله زدگان هائیتی باز خوانی می شد به استدیویی رفتند.

جاستین در بین خوانندگان حاضر جوان ترین بود (ما دنیاییم نوشته ی مایکل جکسون و لایونل ریچی برای کمک به قحطی زدگان آفریقا به همراهی ۴۳ تن از ابر خوانندگان آن زمان بعد از مراسم گرمی در سال ۱۹۸۵ ضبط شد)


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:اولین آهنگ جاستین بیبر:, | 9:53 | نویسنده : آیناز |

جاستین درو بیبر (به انگلیسی: Justin Drew Bieber)‏ (زادهٔ ۱ مارس۱۹۹۴خواننده، ترانه‌سرا، بازیگر و سرگرمی‌ساز نوجوان اهل کانادا است.

او در سال ۲۰۰۷، با قرار دادن ویدئوهایی از خواندن خود در یوتوب، در بین کاربران آن وب‌گاه محبوب شد و در سال ۲۰۰۸ توسط اسکوتر براون، (کسی که بعدأ مدیر برنامه‌هایش شد) به صنعت موسیقی وارد شد. او به طور رسمی خوانندگی را از سال ۲۰۰۹ و با انتشار آلبوم چندآهنگهٔ دنیای من شروع کرد. در سال ۲۰۱۰ اولین آلبوم استودیویی‌اش با نام دنیای من ۲ که ادامهٔ آلبوم چندآهنگهٔ قبلی‌اش با نام دنیای من بود، منتشر شد و در رتبهٔ ۱ جدول بیلبورد ۲۰۰ جای گرفت.

پس از انتشار آلبوم دنیای من ۲ توری جهانی را با نام تور دنیای من آغاز کرد. فیلم سه‌بعدی او نیز با نام هرگز نگو هرگز که یک مستند کنسرتی است در اوایل سال ۲۰۱۱ اکران شد و به پرفروش‌ترین فیلم مستند، موزیکال و کنسرتی تاریخ آمریکا تبدیل شد. در اواخر سال ۲۰۱۱ دومین آلبوم استودیویی وی با نام زیر دارواش به بازار آمد که همانند آلبوم اولش، شمارهٔ ۱ جدول بیلبورد ۲۰۰ شد. سومین آلبوم استودیویی وی با نام باور در پایان بهار ۲۰۱۲ پخش شد.

بیبر (به گفتهٔ خودش) تحت تأثیر هنرمندان سیاه‌پوست همانند مایکل جکسون است. او در سال ۲۰۱۱ از طرف مجلهٔ تایم به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد تأثیر گذار سال انتخاب شد. همچنین در سال ۲۰۱۱ به عنوان دومین فرد ثروتمند زیر ۳۰ سال ۱۲ ماه گذشته نیز معرفی شد. در سال ۲۰۱۲ مجلهٔ فوربس اعلام کرد که درآمد بیبر در دو سال گذشته ۱۰۸ میلیون دلار بوده است و تا مه ۲۰۱۲ بیش از ۱۵ میلیون نسخه از آلبوم‌هایش در جهان به فروش رسیده است. همچنین توسط همین مجله در رتبهٔ سوم فهرست صد شخصیت مشهور قدرتمند سال ۲۰۱۲ قرار گرفت.

نام اصلی جاستین دِرو بیبر
نام مستعار جِی‌بی
زادروز ۱ مارس ۱۹۹۴(۱۹۹۴-03-۰۱) ‏(۱۹ سال)
۱۰ اسفند ۱۳۷۲
لندن، انتاریو،کانادا
اهل کشور Flag of Canada.svg کانادا
سبک‌ها پاپ، آراندبی، تین پاپ
کار(ها) خواننده، بازیگر، ترانه‌سرا، آهنگساز، تهیه‌کننده
ساز(ها) آواز، گیتار، کیبورد، ترومپت، پیانو، درام
مدت کار ۲۰۰۹ - اکنون
ناشر(ها) آیلند، آربی‌ام‌جی،
وب‌گاه justinbiebermusic.com

نظریادتون نره.تو پست بعدی عکس هاش رو برای شما عزیزان قرار میدم.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:جاستین بیبر, | 9:39 | نویسنده : آیناز |

نام اصلی ویلیام بردلی پیت
زمینه فعالیت بازیگر، تهیه کننده
تولد ۱۸دسامبر ۱۹۶۳ (۴۹ سال)
شاونی، اوکلاهاما
سال‌های فعالیت از سال ۱۹۸۷ میلادی تاکنون
- -
- -
فرزندان ۶ فرزند


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:برد پیت, | 18:15 | نویسنده : آیناز |

برای خواندن بیوگرافی این بازیگر به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:بیوگرافی ویل اسمیت, | 18:10 | نویسنده : آیناز |

برای دیدن بقیه ی عکس ها به ادامه ی مطلب بروید.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:ویل اسمیت, | 18:1 | نویسنده : آیناز |